זרקור על- KOSAS – Make up meets skin care

יש מוצגים שמושכים אותי יותר מאחרים, שה- color story שהם בחרו, מדבר אליי. הגוונים, המראה שהם משדרים, מתאים לי יותר ממותגים אחרים. אילו מותגים שאני תמיד בודקת מה הם הוציאו חדש, מה הביקורת שהם קיבלו וכמובן מאוד רוצה לנסות.

Kosas הוא אחד המותגים האילו. אני שמעתי על המותג במהלך השנה שעברה. ידעתי שזה מותג חדש, אבל רק בתחקיר שעשיתי לפוסט הזה, גיליתי שהוא הוקם רק בשנת 2019. מה שהופך את ההצלחה שלו לעוד יותר ראויה לציון. מספיק לציין שהמותג כבר נמכר בספורה – אבן דרך משמעותית בהתפתחות והצלחה של כל מותג בתעשיית היופי.

https://thebeautylookbook.com/2020/05/kosas-cosmetics-roundup-review.html
מתוך הבלוג the beauty look book תמונות מפורטות וסוואצ’ים של המוצרים

כל התמונות באדיבות האתר

Kosas משמש, לדעתי, דוגמא בולטת לטרנדים ולכיוון אליו מתפתחת בשנים האחרונות קהיליית היופי בעולם. אינדי ברנד, מותג עצמאי שייך ל- clean beauty- מוצרים נטולי אכזריות ולא נוסו על בע”ח. אבל בעיקר מדובר במוצרים שהמרכיבים שלהם שקופים לצרכנים וזאת בעקבות המודעות ההולכת וגדלה בציבור לחומרים שיש במוצרי טיפוח ואיפור ומה השפעתם על העור.

בבלאק פריידי האחרון, קניתי את הברונזר של kosas, שהיה אחד הברונזרים הכי מדוברים השנה החולפת. אני אספר עליו בהמשך, כאן רק אציין שההיכרות עם המוצר גרמה לי לרצות לנסות מוצרים נוספים של החברה ובגלל שלנו יש נגישות, לשמחתי, למותג, אני יכולה לשתף אתכם ולספר לכם על kosas.

אפשר להשיג את המוצרים של kosas בקלות בהרבה מקומות:

  • האתר עצמו שולח לישראל בעלות של 20$. בכלל מומלץ להיכנס לאתר ולהתרשם מהמוצרים. כל מוצר מוצג בהרבה תמונות של דוגמניות עם גווני עור שונים מה שמאפשר להתרשם לקבל מושג איך זה ייראה על גוון העור של כל אחד.
  • cult beauty
  • neutorasimo
  • revolve

Tinted Face Oil Foundation

לדעתי, זה המוצר הכי ידוע של kosas ואולי המוצר הראשון שהם השיקו. בכל מקרה המייק הזה זכה להצלחה מסחררת, לא הפסיקו לדבר עליו כשהוא יצא להלל ולשבח. המייק אפ מעושר בשמנים, כאמור מהשם, בין היתר: חוחובה, רוז היפ וקמומיל. כל המרכיבים הם מרכיבי שנמצאים בטיפוח- שמנים שנועדו להוסיף לחות, למנוע יובש, להרגיע ולרכך את העור. צריך לשים לב שמודבר ב- tinted, כלומר רק נותן גוון. בכל הסרטונים שראיתי מדגישים את העובדה שהכיסוי הוא מאוד קליל. המייק אפ נועד להאחיד מעט את הגוון בעור, מי שמחפש כיסוי מלא לכבות את כל הפגמים בעור, המייקאפ הזה לא בשבילו. מגיע ב- 16 גוונים, שזה טווח די מצומצם, אבל מאפיים מוצרים באלו שהם לא ממש מייק אפ.

https://kosas.com/products/tinted-face-oil-foundation

Cloud Set Setting Powder

מוצר חדש של kosas שלא מפסיקים להזכיר במדיה בשבועות האחרונים. פודרה היא מוצר שמתכלה אצלי, מהר יחסית, בגלל שיש לי עור שומני, המסכה שהופכת את האיפור שלי לשלולית עד שאני מגיעה לעבודה וכמובן, מזג האויר שהולך ומתחמם – פודרה לקבע את האיפור הוא מוצר חיוני בשגרת האיפור אצלי.

בחודשים האחרונים השתמשתי בפודרה של Colourpop ובתיק יש לי פודרה אבן של Catrice. הפודרה של קולורפופ נגמרה וזו של קטריס, בדרך. אילו לא מוצרים שאקנה שוב. את זו של קולורפופ קניתי כי ביצעתי קנייה באתר וכבר שילמתי עלות משלוח אז הוספתי פודרה שתמיד אני צריכה. המוצר חביב, אבל לא משהו לכתוב עליו. זו של Catrice קניתי בשפורסל be, היא עלתה 20 ש”ח ובהחלט לא מומלצת- היא לא עושה כלום.

https://kosas.com/collections/face-makeup/products/cloud-set פודרה מקבעת חדשה של KOSAS

הפודרה של KOSAS היא פודרת אבן, מתוארת כסופר רכה, עם מרכיבי טיפוח:

תמצית במבוק passion fruit ופרח האדמונית, לצמצום נקבויות, למנוע ברק להפחות קמטים ובאופן כליל לתת לעור מראה חלק יותר. הפודרה מגיעה ב10 גוונים- 35 $

שני ממאפיינים מרכיים נוספים של Kosas ושל הרבה מותגים שקמים בשנים האחרונות ובכלל מאפיינים שתעשיית הקוסמטיקה כולה נעה לכיוונם :

make up meets skin care-במקרה של kosas כל מוצרי האיפור מעושרים בתמציות של שמנים, למשל, להוסיף לחות לעור, כך שלדוגמא,הלפיסטיקים הם קרמיים ולא מייבשים את השפתיים.

no makeup makeup look– כאמור מראה איפור שקרוב כמה שיותר טבעי. לכן למייק אפ, לדוגמא, הכיסוי הוא קליל , כך הגוונים של הליפסטיק קרובים לגוון טבעי של השפתיים . או הצלליות- כפי שתראו, one shadow eye look

המאפיינים קשורים זה לזה והם תולדה של השינוי בתפיסה של הצרכנים מה שהם מחפשים אורח החיים וכו. הרבה אנשים רוצים להתאפר אבל שלא יגזול יותר מידי זמן כי כולם צריכים לרוץ לעבודה, שיהיה פשוט ולא מסובך, שהאיפור יחזיק מעמד לאורך היום בלי להזיק לעור . ואם אפשר- שהפאונדיישן יכלול גם סרום וגם מסנן קרינה, שישתלב בעור ולא יראה כמו מסכת צבע , דיינו. kosas מגלם את כל המאפיינים האילו.

חייבת לומר משהו על האריזות של המוצרים. האריזות מאוד פשוטות, יותר מדויק- מנימליסטי. זה עורר ביקורת אצל כמה יוטיובריות, אבל צריך לזכור שאריזות יפות ומושכות מייקרות מאוד את המוצר. אני בעד אריזות פשוטות במוצר איכותי שישמור על מחיר שפוי.

הצעה משתלמת באתר של kosas: מייק אפ, קונסילר ופודרה- 75$

באתר יש quiz shade חביב שאמור לעזור לכל אחד למצוא מה הגוון המתאים לו בכל אחד מהמוצרים.

The Sun Show Bronzer

רנזר הפך, בשנים האחרונות, לאחד המוצרים הכי אוהבים ועלי ולמוצר שאני לא מוותרת על השימוש בו כל יום. אבל, ברונזר הוא מוצר חמקמק. לאנשים הפשוטים, כמוני, אני מחפשת מוצר שיהיה קודם כל- פשוט לתפעול. עבורי ברונזר נועד רק להעניק שיזוף זהוב, קצת גלואו, להחיות את המאט של הפאונדיישן. לא מחפשת כל בוקר לעשות הצללות ופיסול של הפנים. רק לתחום את הפנים, להדגיש מעט על עצמות הלחיים וכאמור להוסיף גוון קל של שיזוף. כתבתי עמה פעמים שהתיאור sun kissed אהוב עליי במיוחד. כאילו השמש נתנה נשיקה לעור..

כך שלקח לי זמן לחפש ולמצוא, את הברונזר שאני רוצה לקנות. כמובן שאני בודקת את ההמלצות ברשתות, אבל, בסופו של יום, גם המוצר הכי הייפד, לא תמיד זה יתאים לי.לא רק בגלל שהרבה מהבלוגריות מקבלות את המוצרים חינם. זה בסדר גמור. ולא בגלל שהרבה צעירות- וכמעט הכל נראה יפה על עור צעיר. אני עוקבת גם אחרי בלוגירות בגילי. הסיבה המרכזית שאני לוקחת בערבון מוגבל את ההמלצות היא, שהן לא הולכות לעבודה אחרי שהן מתאפרות… ורובן מקצועיות. אז יש להן זמן ומתודיקה. אז תמיד צריך לזכור את זה.

בנוסף, ברונזר הוא מוצר שלוקח זמן לסיים, והאמינו לי שאני משתמשת בברונזר כל יום, לכן אני עושה מחקר מקיף לפני כל מוצר שאני קונה. בבלאק פריידי קניתי שני ברונזרים- אחד מהדארג סטור ואת זה של kosas . זה המוצר היחיד שיש לי המתג ולכן אני יכולה להעיד רק עליו. המאפיין הכי בולט זו העדינות של האבקה refine מעודנת, אני חושבת שזו המילה המתאימה לתיאור מדוייק. אין שום חשש שמריחה אחת תראה כמו בוץ על הפנים, אולי אפשר לראות קצת בתמונה שלי בסוף הפוסט. זה כמעו לא מורגש כשמורחים, אבל כשמתסכלים בסוף פתאום ראים את הגוון המקסים שנוסף לאיפור.

גם במוצר הזה יש מרכיבי טיפוח כמו חמאת שיאה ובעיקר היא נטולת סיליקון וטלק , שהרבה רגישים אליהם. 35 $. הברונזר מגיע רק בשלושה צבעים (נקודה שעוררה ביקורת בכמה סרטונים), אני בחרתי מדיום.

Sheena Yaitanes היא מייסדת והמנכלית של kosas ובראיון שנעשה עימה, היא מספרת, ביו היתר, שהמטרה של המותג להביא איפור לאנשים שמחפשים איפור יומיומי פשוט. אותו מראה no makeup make up look . כל קו האיפור של kosas הוא לאיפור עדין, שנראה טבעי וזה ככל הנראה מה שתפס אותי במוצרים שלהם. ליוםיום – לדעתי, זה מה שרובנו מחפשים. לטשטש קצת, לתת קצת צבע , להבליט קצת תווים וזהו.

טווח המחירים של Kosas הוא בינוני. כמו הרבה מוצרי אינדי, מוצרים עצמאיים שאין להם גב חזק של ענקיות הקוסמטיקה וצריכים לפלס דרכם בשוק ולממן הכל לבד, וגם רוצים לשמור אל איכות מוצרים- המוצרים אינם זולים. במיוחד אם מצהירים שהאיפור כולל גם יתרון של טיפוח ולכן המוצרים יהיו יותר יקרים. מדובר על טווח של

Color & Light Palette Cheek Duo 

צמד המוצרים הזה ללחיים מגיע בשתי גרסאות- אבקה וגרסה קרמית] לאפקט יותר אינטינסיבי. ממה שראיתי הגוונים אינטנסיביים, במיוחד הפלאטה הקרמית. גם המוצר הזה הדגש על מוצרים שיהיו נעימים לעור ויעניקו מראה כמה שיותר טבעי. האבקה מאוד רכה ומטשטשת במהירות בעור . אני במיוחד התלהבתי מהגרסא הקרמית. כפי שציינתי בהרבה הזדמנויות, לעור בוגר, מוצרים קרמיים מחמיאים יותר מאשר מוצרי אבקה שנוטה לשקוע לתוך הקמטים בעור.

הדואו הוא סומק והיילטר, אבל יכול להיות גם ברונזר והיילייטר או שני סמקים, הכל תלוי בגוון העור שכם ובדרך שאתם אוהבים לתהאפר.בעיני מצא חן במיוחד הדואו velvet melon, גוון כתמתם ללחיים בשמתאים בול לקיץ, מלווה בהיילייטר מבריק.

https://amazingy.com/en/natural-mineral-organic-makeup/mineral-blush/color-and-light-palette-cream-blush-kosas.html

LIPFUEL- LIP BLAM

בשנה-שנתיים האחרונות יש איזה שגעון לליפ באלם. כמה בן אדם צריך? כל מותג מוציא לשוק ליפ באלם כזה או אחר. אז גם kosas, בטח בתור חברה ששמה דגש על טיפוח כאיפור.בסרטונים שראיתי, הגוונים לא בולטים, בסופו של יום זה ליפ באלם רק כזה שעולה 18$ . יש המון אפשרויות בשוק ברבע מחיר.

https://www.cew.org/beauty_news/5-minutes-with-sheena-yaitanes-of-kosas-cosmetics/
Sheena Yaitanes co founder

Weightless Lipstick

ליפסטיק קרמי, מגע ב- 11 גוונים מהניוד, דרך אדום קלאסי ועד סגול כהה. מהסרטונים שראיתי, הגוונים פחות בוהקים מהתמונות, אבל זה, כמובן ,דוגמא למוצר שרק אחרי שקונים אותו ומורחים על השפתיים, יכולים לדעת אם פספסנו או הצלחנו. האודם עם השמנים מבטיח לחות ועמידות לאורך היום. 28 $ 11 גוונים.

הצעה משתלמת- דואו סומק+היילייטר וליפסטיק 52 $
https://kosas.com/collections/sets/products/the-juicy-color-set

אני עם הברונזר של kosas – עדין, בלתי מורגש, עם אפקט משמעותי.

להתראות,

מיכל 10.4.2021

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר make up and light your day

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא