👄Lip Spa: Balm, Mask, Oil שפתיים יישקו

אולי זה רק נראה לי, אבל בשנתיים האחרונות, הקטגוריה של טיפוח לשפתיים, התנפחה למימדים די גדולים. יש היום מותגים שמתמקדים רק במוצרי טיפוח לשפתיים. פעם היה רק באלם, משהו למרוח למנוע יובש. היום יש ספא שלם רק לשפתיים.

בשנתיים האחרונות הוספתי שני מוצרים מהקטגוריה הזו לשגרת הטיפוח שלי, אותם שני מוצרים בעצם… מסכה לשפתיים וסקראב. כל לילה, לפני השינה, אני מורחת את המסכה של LANEIGE – כתבתי עליה כל כך הרבה פעמים, בתמצית – מ ע ו ל ה. עד שגיליתי את המסכה, כל חיי, בצהריים השפתיים היו מתחילות לההסתדק, והמריחה בלילה פתרה את הבעייה הזו. ומיכל קטנטנן של 20 גרם, מחזיק מעמד קרב לשנתיים. (המסכה שיש לי כבר אינה מיוצרת ויש טעמים חדשים. המסכה שקניתי עכשיו היא מנטה, אבל אני הרגשתי שום טעם ). החברה הדרום קוראנית הקטנה הפכה להצלחה בינלאומית ומאז הרחיבה את קו מוצרי הטיפוח, אבל לא ניסיתי מוצרים נוספים שלהם.

Laneige, Lip Sleeping Mask, Apple Lime, 20 g

מסכה לשפתיים- הכי טובה שניסיתי, מאוד מומלצת.

אפשר להשיג את המסכה ב- iherb- ב- 60 ש”ח בסה”כ. ואם אתם כבר נכנסתים לאתר, בקטגוריית היופי, יש הרבה מאוד מוצרים ומותגים מעולים קולקציות משנים קודמות ולפעמים גם מוצרים שרק יצאו, במחירים מאוד זולים.

https://il.iherb.com/pr/Laneige-Lip-Sleeping-Mask-Apple-Lime-20-g/99356?gclid=Cj0KCQiA3smABhCjARIsAKtrg6IeCkmLenWFULAA7jdMI3derwC1BDVBtEl0UFg8UAfT0_Anc-Pq6coaAtOZEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

מגמות בעולם היופי

בד”כבתחילת שנה, יש הרבה כתבות על מגמות. אבל מגמה היא דבר שמתפתח, שינוי לא קורה דווקא בתחילת שנה. יש שתי מגמות מרכזיות שהולגות ומתחזקות, עוד לפי הקורונה, אם כי אין ספק שהשנה הזו האיצה וחיזקה מגמות אילו.

איפור נייטראלי- הרבה מאוד מוצרי איפור שיוצאים בשנים האחרונות שמים דגש חזק על איפור שייראה כמה שיותר קרוב לעור האמיתי, שרק ידגישו ויבליטו את תווי הפנים, לא ישנו אותם לחלוטין. מותגים כמו Nudestik, לדוגמא, מבליטים את הרעיון. בשנה החולפת, המסכות ובכלל, הבידוד וההתסגרות בבית, הרבה בכלל לא מצאו שום צורך להתאפר ולכן ההסטה של משאבים זמן וכסף במוצרי טיפוח. אז כמו שמטפחים את כל הפנים, אז גם השפתיים- פילינג, מסכה לילה, באלם למרוח במשך היום ועוד.

איפור עם מרכיבי טיפוח- מגמה שהתחילה לפני כמה שנים עם מודעות של צרכנים קודם כל לחסכון של כסף וגם זמן. לשלב כמה מוצרים יחד כדי לחסוך זמן במשך היום במריחה של מוצר אחד במקום שניים שלושה. וגם פחות בזבוז. בנוסף, מודעות למרכיבים שיש במוצרים. לא רק שלא יגרמו נזק לעור, יותר מזה – שיתרמו ויעשירו את העור, בויטמינים וכו’ במלחמה באנטי אייג’ינג. שהמייק אפ לא רק ישמש ככיסוי, אלא גם שיהיה בו מסנן קרינה, קרם לחות קולגן ומה לא. השפתיים הם חלק חשוב במראה מטופח ובריא של העור ודורשות לא פחות טיפוח.

E.L.F., פילנג שפתיים, סוכר חום, 0.16 אונ' (4.4 ג')

e.l.f- Lip Exfoliator

https://il.iherb.com/pr/E-L-F-Studio-Lip-Exfoliator-Clear-0-16-oz-4-4-g/54035?gclid=CjwKCAiAgc-ABhA7EiwAjev-j4tn6KfGd-Ls2B25VUKReViSxenXxOpQ46603eRhT_DYIhIWBbsJ4RoCE-IQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

אחד המותגים הכי פופלארים בעולם, אחד הזולים מאוד בוודאות, והכי חשוב- באיכות מפתיעה מאוד בחלק מהמוצרים. לצערי, האתר שלהם אינו שולח לישראל, כך שהרבה מהמוצרים אינם נגישים לנו אחרת הייתי בוודאות מנסה הרבה יותר מוצרים שלהם. ספציפית, המוצר הזה, אני לא מכירה. לדברי היצרנית: “פילינג עדין לשפתיים להסרת עור סדוק ויבש. מכיל ויטמין E, חמאת שיאה, אבוקדו, ענבים ושמן חוחובה לסיוע בהזנה והגנה על העור. טיפוח והחלקת השפתיים להרגשה רכה ומלאת חיות”. 18 ש”ח

הסקראב שיש לי הוא של ג’פרי סאטר, ( אפשר להשיג בביוטי ביי) והוא לעולם לא ייגמר כנראה. כמה גרגרים האלה פעמיים שלוש בשבוע, מנגבת עם טישו ובשנייה מקבלים שפתיים חדשות, רכות, נראות יותר מלאות,ורודות. הייתי אומר, מוכנות למריחה של הליפסטיק, אבל בימים האילו, אני כמעט ולא מורחת ליפסטיקים בגלל המסכות.

Persona Cosmetics- Lip balm

https://personacosmetics.co/

מותג עצמאי שהוקם ב- 2016 על ידי Sona Gasparian יוטיוברית יופי שהקימה מותג עצמאי. פלאטת הצלליות הראשונה שלה נחלה הצלחה מסחררת לפני שנתיים שלוש ואני קניתי אותה לפני כמה חודשים. זה מותג יקר יחסית, בהחלט לא דראג סטור, עם מוצרים באיכות גבוהה. ואני יכולה להעיד לפחות על הצלליות שיש לי.

השפתונים עולים 22$ אם קונים את כל השלושה – 49$ . הם יצאו רק לפני שבועיים שלושה, אבל כבר זכו לכמה אזכורים ביוטיוב וראיתי גם איך זה נראה על שתפיים. לטעמי, בדיוק מה שמחפשים ללחלח את השפתיים גם גוון שנראה מבריק וטבעי במיוחד הגוון בשורה התחתונה. אבל קשה להשיג – האתר שולח לישראל, העלות גבוהה יחסית 25 $. עד כה לא מצאתי אתרים אחרים שמשווקים את המותג הזה.

  • Vitamin-E    .
  • Aloe Leaf Extract: .
  • Avocado Oil –  .
  • Shea Butter .
  • Jojoba Oil

שני מותגים שבשנים האחרונות אני שומעת עליהם יותר ויותר:Bite Beauty שכבר הזכרתי כמה פעמים ו- LIP BAR שהזכרתי רק לפני שבועיים שלושה. שניהם אינדי ברנדס, עם מוצרים מעניינים וכמובן שולחים לישראל .

Bite Beauty

https://www.bitebeauty.com/

מסכת האגבה הכי ידועה

מותג שמצהיר על עצמו קלין ביוטי והמוצר הראשון שהם הוציאו לשוק היה מסכת שפתיים שמבוססת על צמח האגבה. המוצר הזה הביא לפרסומם ולהצלחה אדירה. במשך תקופה ארוכה כולם דיברו רק על מסכת האגבה של בייט ביוטי. מאז הם השיקו גם קו מוצרים לפנים- מייקאפ שהצליח לא רע והוא נמצא ברשימה שלי לנסות בעתיד, יש להם גם פודרה ופריימר. ולפני חודש מסקרה, כך שהם מפתחים.

אבל, בעיקר הקטגוריה של המוצרים לשפתיים שלהם, מאוד מפותחת. שלושת המוצרים בתמונה הם מיני סייז של הבסט סלרים שלהם. הסט בתמונה עולה רק 10$, נכון שהמוצרים קטנטנים, עדיין, בשימוש יומיומי אפילו, יספיק לכם לתקופה ארוכה.

only 10$– STARLIT SUCCULENTS
3-PIECE AGAVE+ LIP CARE SET

Clinique Dramatically Different™ Lipstick Shaping Lip Colour

https://www.clinique.co.il/product/1590/60030/dramatically-differenttm-lipstick-shaping-lip-colour–/dramatically-differenttm-lipstick-shaping-lip-colour–?shade=17_Strawberry_Ice

בעיקר הבאתי את השפתון הזה, שיצא כבר לפני שנתיים, כדי להפנות תשומת ליבכם לאתר הישראלי של קליניק. ההנחה של 30% היא קבועה… דרך אגב. אבל השפתון הזה הוא עכשיו בהנחה ועולה 70 ש”ח. אני נכנסתי לאתר כדי לקנות את מסנן הקרינה שלהם, שאני מאוד אוהבת, וראיתי את השפתון, אולי אקנה את אחד הגוונים. לפי סרטונים שראיתי ביויטיוב, הגוונים לא פיגמנטיים במיוחד, הדגש הוא על טיפוח עם קצת גוון. הוא מוצע בהנחה כי כאמור זו קולקצייה ישנה, לא חושבת שאפשר לצפות יותר מידי ממה שתקבלו. נשארו כמה גוונים, אילו מהם שמוגדרים ניוד, נראים לי מתאימים לתקופה שלנו, רוב הזמן השפתיים מכוסות. אבל האיכות של קליניק ידועה ואולי שווה להשקיע.

17 Strawberry Ice | Dramatically Different™ Lipstick Shaping Lip Colour <br> שפתון בעל גימור קרמי
30% הנחה באתר של clinique.co.il שפתון עם לחות, מגיע בגוונים שונים

Algenist- GENIUS Liquid Collagen Lip

טיפוח יוקרתי

קרם קולגן לשפתיים של מותג בריטי ידוע ויוקרתי. יש להם אותו קרם קולגן לפנים שאני מזמן רוצה לנסות. המותג, כמו שעולה מהשם מבוסס על אצות algae. בנוסף יש גם קולגן שכידוע, נועד להעניק אלסטיות, נפח לעור. לדברי היצרנית, מבטיחים בתוך 10 ימים שפתיים מלאות ומעוצבות. מוצר יקר 40 ליש”ט.

Algenist GENIUS Liquid Collagen Lip
https://www.cultbeauty.com/cn/en/algenist-genius-liquid-collagen-lip.html

Patrick Ta- MAJOR GLOW SOFTENING LIP MASQUE

שפתיים חושניות

אני חשבתי שזה היילייטר. תודו שזה לא נראה כמו ליפ פבלאם שזורקים בתיק.. ויש גם גרסה למרוח על כל הפנים והגוף.

פטריק טה הוא אמן איפור, אחד הידועים העולם שהקים מותג עצמאי לפני כמה שנים ובינתיים די מצליח. מסכה לשפתיים, מלאה בלחות, כך לדברי היצרן. יקר 22 דולר’ לכמות של בקושי 10 גרם ועדיין זה כמות שתספיק לכם להרבה זמן.

https://patrickta.com/products/major-glow-softening-lip-masque
Maybelline, Baby Lips, Moisturizing Lip Balm, Cherry Me, 0.15 oz (4.4 g)

https://il.iherb.com/pr/Maybelline-Baby-Lips-Moisturizing-Lip-Balm-Cherry-Me-0-15-oz-4-4-g/91230

הכי זול

שפתון לחות חביב של מייבלין- 15 ש”ח ב- iherb .

Nabla- VIPER LIP PLUMPER

הרבה מוצרים מבטיחים שפתיים מלאות, אני לא מכירה, לא משהו שאני ניסיתי ויכולה להמליץ. אבל ספציפית המוצר הזה קיבל כמה אזכורים והמלצות. ראיתי סרטון של ג’ין פלפס, יוטיוברית שאני עוקבת אחריה ומאוד ממליצה גם לכם. בסרטון היא הראתה איך השפתים נראות לפני ואחרי וחייבת לומר- אותי זה שכנע. כמובן שזה לזמן קצר, היא גם אמרה שיש תחושה שהשפתיים שורפות לכמה דקות.

NABLA הוא מותג איטלקי עם כמה מוצרים שהצליחו מאוד. לדברי היצרן זה ליגלוס שקוף עם קפאין ג’ינגר , מנטול (להרגיע כנראה) וויטמין b . האתר שולח לישראל, אבל אפשר למצוא הרבה מהמוצרים בביוטי ביי שעלות המשלוח הרבה יותר משתלמת. 60 ש”ח.

https://www.beautybay.com/p/nabla/viper-lip-plumper/ אם רוצים שפתיים מלאות
So Fruitful

!colourpop- new

ככל הנראה, זה לא כל כך קשור לפוסט של היום. אני לא יודעת אם זה ממש מוצר טיפוח, אבל זה גם. אז הרי לכם. הקולקצייה החדשה של קולור פופ שהושקה היום 28.1 וכוללת את העפרונות החמודים האילו. שהם מעין שילב של גלוס באלם ומריכיבי טיפוח כדי להשאיר את השפתיים עם לחות. הגוונים נייטראליים, יותר בכיוון מבריקים ופחות עמידות. אני מאוד אוהבת את הגרסה הזו של שפתונים שיצאה בשנים האחרונות.

אפשר לקנות את כל הלקולקצייה ב- 50$ או שהם נמכרים בזוגות ב- 18$.

להתראות,

מיכל 28.1.2021

פוסטים אחרונים

1004 SKIN

SKIN 1004 skin care

TOM FORD SOLIEL Summer 2024 Collection

Tom Ford Soliel Summer 24

DIOR – New Arrivals

Dior New Arrivals 2024

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר make up and light your day

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא