זרקור על ITERDUCING: NATSHA DENONA

Illustration of a Girl Applying Eyeshadow Makeup on Eyelids

ראשית, וידוי, מעולם עד כה לא יצא לי לנסות אף לא אחד מהמוצרים.. לא בכוונה, מניחה שבעתיד אזמין מוצר כלשהו, כי זהו אחד המותגים האיכותיים שיש היום ובמיוחד- פלטות הצלליות, אותן אני חייבת לנסות. כמה סיבות לכך: המחיר הגבוה מאוד הוא כמובן סיבה שלא נקל בה ראש, אבל לא העיקרית. המותג מפורסם בעיקר בצלליות עיניים שנמכרות בפלטות גדולות וזה מוצר שאני קונה בתדירות נמוכה מאוד. אנימעדיפה פלטות קטנות וגם אותן לוקח חודשים לסיים. יש מוצרים נוספים, אולם ליין המוצרים שלו הוא די מצומצם, סיבה נוספת, משמעותית היא שהמוצר נמכר באינטרנט רק ב- cult .המוצר נמכר בספורה שינו נגיש לנו מישראל. בהמשך יש הרחבה של כל הנקודות שעכשיו ציינתי.

אם השם נטשה דנונה נשמע לכם מוכר, לא בכדי.. נטשה דנונה נולדה בסרביה, גדלה בגרמניה ובגיל 18 עלתה לישראל. בשנות התשעים היתה דוגמנית ידועה, עסקה בצילום אופנה, הפכה למאפרת מקצועית של דוגמניות והרבה ידוענים, הקימה בית ספר לאיפור ואת המותג הנושא את שמה. בהתחשב בכך שהוקם רק ב- 2016 והפך בזמן הקצר מאז לאחד המותגים הידועים והמוכרים בעולם, מוצריה זוכים להצלחה רבה (העובדה שהוא נמכר ברשת ספורה בהחלט עוזרת מאוד, המכה של אוהבי איפור), מאוד דומיננטית במדיה הדיגיטלית, ובעיקר פלטות הצלליות שלה. צריך להבין שמחיר הפלטות הוא אחד הגבוהים בשוק היום, הרבה מעל חברות היי אנד אחרות. פלטה של 28 צלליות עולה 240 דולר 850 ש”ח. (דרך אגב, יש למותג אתר ישראלי, לדעתי, האתר לא כל כך מעודכן, אבל אפשר להזמין מוצרים. המחיר של הפלטה שם הוא 1000 ש”ח.. לא מובן. אם צריך עוד סיבות למה תמיד עדיף להזמין איפור וטיפוח באתרים בחול). יש חנות של המותג, בקניון TLV, ייתכן ששם המחירים זולים יותר. מעבר לזה, לא ידוע לי על מקומות נוספים בארץ, אם מישהו יודע, אשמח אם תעדכנו.

הפלטות משלבות מרקמים שונים- מאט,שימר ומטאלי, נחשבות לפיגמנטיות, מתמזגות בקלות ועמידות. כך שככל הנראה ההצדקה וההסבר היחידים למחירים כל כך גבוהים, היא האיכות שכולם מדברים בשבחה. שנחשבת לאחת הטובות ביותר מבין חברות האיפור וזו הסיבה מדוע אני מאוד רוצה לנסות. יש פלטות יותר קטנות ב- 130 דולר ויש מיני של 5 צלליות שעולה 50 דולר. אלו המחירים באתרים בחול, באתר הישראלי, משמעותית, יקרים יותר.

המותג מתרכז באיפור ולא מוכר טיפוח. בליין האיפור בעיקר מדובר בפלטות לעיניים, יש כמה פלטות לפנים שהצליחו מאוד. בכל מה שנוגע לשאר כמו מייק אפ פריימר וכדומה, לי הם פחות מוכרים. לאחרונה השיקו מייק אפ וסדרה של ניוד לפיסטקים, אבל כאן אביא כאן כמה ממוצרי הדגל -הפלטות הכי מפורסמות של המוצר. חוץ מהאתר של המותג הישראלי והבינלאומי, מוכרים את נטשה דנונה, למיטב ידיעתי, רק באתר הבריטי cult . באמזון יש נציגות מצומצת מאוד של מוצרים במחירים מאוד גבוהים.

Tan Bronze and Glow

פתחתי קודם בפלטה לפנים כ- 40 ליש”ט ב- cult הבריטי), היילייטר ברונזר וסומק. פלטה שזכתה להצלחה אדירה ברשתות. התמונה הבאה היא מיני של הפלטה הגדולה. היא עולה כ- 10 ליש”ט בלבד (אם קונים ב- באתר הבריטי, שמנכה את המע”מ), מדובר בפלטה פיצפונת… לדעתי, זה מספיק. לוקח המון זמן לסיים את האבקות הללו, הפלטות הגדולות מיותרות לדעתי, ברוב המיקרים לא עושים שימוש בכל הכמות.

Natasha Denona Tan Palette
https://www.cultbeauty.co.uk/natasha-denona-tan-palette.html
Natasha Denona Mini Bronze and Glow 2
https://www.cultbeauty.co.uk/natasha-denona-mini-bronze-and-glow-.html מיני ברונז פלטה

Camel Palette

זו פלטה שאותי מעניינת מאוד צבעים חומים נייטראלים, זהובים ומבריקים אהובים עלי מאוד. לאיפור יומיומי עם מעט שימר להברקה. כ- 32 ליש”ט . זו פלטה קטנה, הכמות של כל צלליות הוא 2.5 גרם. אבל! לוקח המון זמן לגמור צללית, גם בשימוש יומיומי, אני תמיד מעדיפה פלאטות קטנות.( דרך אגב, יש למותג סדרה של פלטות ממש קטנות של 5 גוונים שעולות 25 דולר, מחיר בהחלט סביר, אבל נשמעת טענה במדיה שהאיכות שלהן אינה ברמה של הפלטות הגדולות ומדובר בפורמולה אחרת).

Natasha Denona Camel Palette
Natasha Denona Camel Palette 2
https://www.cultbeauty.co.uk/natasha-denona-camel-palette.html

Biba palette

הפלטה של הצבעים הנייטראליים, ביבה – כ- 500 ש”ח ב- cult, לא מאמינה שאי פעם אוציא סכום כזה על איפור, אבל אין ספק שזו פלטה מצויינת לאיפור שיכול להתאים לבוקר ולערב. 15 צלליות שאפשר לשלב ביניהן לאין ספור אפשרויות של צבעים.

https://www.cultbeauty.co.uk/natasha-denona-biba-palette.html
Natasha Denona Biba Palette 1
https://www.cultbeauty.co.uk/natasha-denona-biba-palette.html

GOLD PALETTE

פלטה נוספת שזכתה להצלחה רבה ברשתות. אין ספק, כפי שאפשר לראות בצילום של איפור העיניים על הדוגמנית, הפלטה משלבת גוונים מעניינים מטאליים של ירוק וכחול, אבל העיקר בפלטה, הוא ,כמובן, כל גווני הזהב- טרנד חזק מאוד בשנים האחרונות. כ- 100 ליש”ט ב- cult.

Natasha Denona Gold Palette
https://www.cultbeauty.co.uk/natasha-denona-gold-palette.html
Natasha Denona Gold Palette 5
https://www.cultbeauty.co.uk/natasha-denona-gold-palette.html

Green Brown

מהאתר הישראלי אני מציגה לכם את הפלטה החומה- ירוקה (לא נמכרת באתר הבריטי) מומלצת על ידי הרבה מאוד מאפרים מקצועיים. פלטה שמתאימה כמעט לכל אחד, שתחזיק מעמד לכל החיים כנראה, כל גוון אפשרי של חום וירוק(השאלה היחידה היא, מי צריך בכלל משהו כזה?) 1000 ש”ח באתר הישראלי.

פלטת 28 צלליות - פלטת צלליות - נטשה דנונה
https://www.natashadenona.co.il/products/eyes/eye-shadow-palettes/eyeshadow-palette-28-green-brown

Sunrise Palette

מאחר והמטרה של הבלוג שלי היא לעדכן אתכם במה שקורה בשוק האיפור והטיפוח, זו פלטה שיצאה לאחרונה לשוק. נמצאת wish list של הרבה בלוגריות איפור. 15 צלליות, קטנטנות, יחסית לרמת המחירים של המותג,זולה, פחות מ- 300 ש”ח באתר הבריטי. צהוב, כתום זהוב כל צבעי הקייץ האחרונים, השאלה היא היא תתאים גם למראה השנה הבאה, נותרת פתוחה כרגע.

Natasha Denona Sunrise Palette
https://www.cultbeauty.co.uk/natasha-denona-sunrise-palette.html
Natasha Denona Sunrise Palette 3
https://www.cultbeauty.co.uk/natasha-denona-sunrise-palette.html

לתראות🚶‍♀️

מיכל 31.8.19

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר make up and light your day

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא