נטשה דנונה- מבצע פסח 20% על הכל האתר

עד 24.4.22

https://www.natashadenona.co.il/

מבצע של 20% הנחה על כל המוצרים באתר, הוא מבצע שכדאי לשים אליו לב כשמדובר בנטשה דנונה. לפני כחודשיים קניתי סוף סוף פלאטת צלליות – Glam palette (הפלאטה שמופיעה בצד שמאל בתמונה למעלה). למרות שאני כל הזמן שומעת עד כמה הצלליות שלה מיוחדות ואיכותיות, ברמה אחרת, כמעט מכל המותגים שיש היום, רק אחרי שקניתי וניסיתי, אני יכולה להבין על מה המהומה. המוצרים של נטשה אינם זולים. אבל הנחה של 20% היא משמעותית והופכת את המחירים לקצת יותר נסבלים.

משלוח חינם מכל 200 ש”ח

כל התמונות מתוך האתר

מה מומלץ:

Glam Face Palette

פלאטה שכולל 5 צלליות, סומק והיילייטר. אחרי הנחה הפלאטה תעלה 230 ש”ח. לדעתי, זה מחיר מעולה. צריך לזכור שזו פלאטה קטנה. אבל, ייקח לכם המון זמן לסיים את הכמות. האמינו לי. יש בה חמש צלליות – 3 מאט, 2 מטליות, סומק קרמי והיילייטר. הכל במראה רומנטי- ברונז, מוזהב, חום. מבחינתי זה מאוד מתאים לאיפור רך, יומיומי. בעצם, צריך רק מסקרה וזהו. הצלליות מגיעות עם כיתוב היכן לשים אותן, מה שמאוד מקל על תהליך האיפור ותוצאות יפות.

הפלאטה מגיעה בשני גוונים- בהיר, כהה. בתמונה הבאתי את הגוון הכהה . אחת ההצלחות המסחררות של המותג בשנה שעברה.

https://www.natashadenona.co.il/glam_face_palette?bsp=60094 אחרי הנחה 230 ש”ח. פלאטה שכוללת הכל לפנים

Glam Eyeshadow Palette

הפלאטה שקניתי והמוצר הראשון בעצם שקניתי מהמותג שרק עשה לי חשק לקנות עוד פלאטות. הגוונים בפלאטה הם קרים- הרבה אפור וכסוף, ורדרד ובעיקר מעושן. אבל אפשר ליצור גם צלליות בגווני חום מוזהב וברונז. מלבד העובדה שהן נמרחות ממש בקלות, אין בכלל נשורת, מתחת לכל גוון יש המלצה היכן כדאי למרוח את הצללית,. כך שעבורי- מאותגרת מריחת צלליות- זה נפלא. גם אפשר לדעת בדיוק מה עושים עם כל גוון וגם, אילו גוונים הולכים יחד.

אני מאוד ממליצה לקנות. למי שאוהב למרוח צלליות, אבל אף פעם זה לא נראה כמו באינסטגרם, הפלאטה הזו היא שלב אחד גדול מאוד קדימה לעבר תוצאה ככזו. מודה שהפלאטה יקרה. 270 ש”ח אחרי הנחה של 20%.

מומלץ מאוד להיכנס לאתר ולראות את כל הפלאטות, רובן הפכו להיות אייקונייות. כך תוכלו למצוא את הפלאטה שאתם יותר מתחברים לגוונים שלה.

פלאטה מושלמת ליום יוםhttps://www.natashadenona.co.il/glam_eyeshadow_palette?bsp=60094

פלאטות נוספות מומלצות- רטרו, ברונז

אי אפשר לא להזכיר את שתי הפלאטות הנוספות (לגלאם) שהיו ועדיין- הכי מדוברות במהלך השנה שעברה. כל אחת מהן כרגע עולה כ- 270 ש”ח. לכל אחת מהן יש גם גרסת מיני, דרך אגב.

מיני פלאטות צלליות

https://www.natashadenona.co.il/eyes_category?bscrp=2

כל פלאטות המיני- 5 צלליות, ב- 100 ש”ח, אחרי הנחה. פלאטות המיני הן בעצם תמצית של הפלאטות הגדולות של נטשה. מקבלים חמישה גוונים שמייצגים גוון מסויים- זהוב, ירוק, או ורוד. אני הבאתי רק 3 בתמונה. יש עוד 3-4. הפלאטות פצפוניות. אבל, בכל פלאטה כזו אפשר להתנסות בפורמולות המייחדות את הצלליות של המותג. אפשר גם לייצר כמה לוקים עם חמש צלליות. וככה גם מוציאים רק 100 ש”ח ולא כמעט 300.

גרסאות מיני לפלאטות הגדולות – בכל פלאטה יש צלליות מאט ומטליות. 100 ש”ח עכשיו במבצע

Rose Cheek Duo

דואו לפנים שכולל הייליייטר וסומק ועולה, אחרי ההנחה 80 ש”ח. נדמה לי שזה המוצר היחיד שהמחיר שלו, אחרי הנחה, דומה למחיר שלו בחול. 25 $. הדואו הזה יצא לפני שלוש שנים לפחות, עד כמה שאני זוכרת. במשך תקופה מסויימת ממש רציתי לקנות אותו. המארז הצליח מאוד. אני זוכרת שהרבה דיברו על הגוון של היילייטר. זה מיני שממש נוח לשים בתיק לתיקונים. קצת סומק, משיחה קטנה של ברק והעור מתעורר לחיים למשך עוד שעה שעתיים.

חייבת לומר לכם עד כמה המארז קטן- ראיתי ביוטיוב סרטון שמראה את הגודל שלו בהשוואה לזה של כרטיס אשראי.. כן זה עד כמה הוא קטן. אבל לא צריך יותר! באמת. כמה היילייטר וסומק שמים, אפילו אם אתם משתמשים כל יום.

דואו סומק והיילייטר – 80 ש”ח בלבדhttps://www.natashadenona.co.il/rose_cheek_duo

Bronze Cheek Palette – פלטת ברונז ללחיים

https://www.natashadenona.co.il/bronze_cheek_palette?bsp=60108

פלאטה שיצאה לפני שנה ולא הפסיקו לדבר עליה . כוללת, ברונזר, היילייטר, סומק צללייות. אפשר להשתמש בכל אחד מהחלקים איך שתרצו. שני גוונים הם קרמיים, שניים שימריים. מראה שזוף, מואר, הרבה ברק.

200 ש”ח, אחרי הנחה

יש עוד הרבה מוצרים באתר. אני בעיקר הבאתי את המוצרים הכי ידועים בשנים האחרונות. הכי מומלצים. יש לנטשה דנונה גם מוצרים לשפתיים, מוצרי בסיס כמו מייק אפ ופודרות. אבל אני חושבת שבהשוואה לשאר המוצרים כמו הצלליות והפלאטות לפנים, הם פחות ידועים.

מאחר והמותג והמוצרים שלו כל כך ידועים, נמכרים, מדוברים- יש מאות סרטונים על כל מוצר. יש סרטוני הדרכה, סוואצים של יוטיוברים כך שאפשר לראות את הגוונים על גווני עור שונים ולא רק סרטוני יחצנות ופרסום ושיווק.

להתראות, מיכל 19.4.22

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר make up and light your day

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא