התחזית- לחות גבוהה

Face Moisturizing Cream

Face Cream
https://www.dreamstime.com/stock-images-face-cream-image8810564

לפני מספר שבועות תיארתי שגרת טיפוח שכללת, כמובן, קרם לחות. היום הרחבה של הנושא החשוב הזה. קרם לחות הוא אחד מיסודות טיפוח הפנים, נשים רבות שלא נוהגות להשתמש בקרמים מקפידות לפחות על קרם לחות. כך שלדעתי הפוסט הבא יעניין את הרוב. מה הקרם הכי טוב? כמו בכל מוצרת השאלה היא למי ומהי המטרה. ראשית צריך לדעת מה סוג העור, ואחכ מה הצורך. קרם לחות הוא המים שהפנים צריכות לשתות, מבפנים לשתות הרבה מים, בחוץ למרוח באופן שיטתי וסדיר קרם לחות. תחשבו על אדמה- כשהיא יבשה, היא מלאה סדקים ותלמים ואחרי שמשקים אותה הכל נהיה חלק. כך הפנים שלנו, את המים והלחות שמתאיידים מהפנים ומשאירים קמטים אפשר למלא עם קרם לחות. אין ספק בשנים האחרונות קרמים, ובכלל כל עולם הטיפוח והאיפור, השתדרג מאוד. חברות משקיעות מיליארדים במחקר ופיתוח מחפשות מרכיבים חדשים כדי לשכנע אותנו שאפשר להישאר צעירים לנצח..

הבאתי כאן חברות שאני מכירה הן מניסיון אישי וכמה קרמים ששמעתי וקראתי עליהם והייתי רוצה לנסות , להכיר לכם כמה מותגים שלא משווקים בארץ אבל מאוד מפורסמים בעולם וכן כמה אתרים שכדאי להכיר .חברות ומוצרים שלא נמכרים ברשתות שקרובות אליכם הביתה. בפוסטים קודמים הזכרתי את fresh, Peter Thomas Roth Gineaut, Kiheal’s, שכולם בהחלט טובים ותמיד מומלצים, הפעם דברים חדשים.

Dr. Dennis Gross- Daily Essentiale Hyaluronic Asid Moisture Cushion

מותג שגיליתי בשנה האחרונה. והוא מחליף את פטר תומס רות בינתיים אצלי. השתמשתי בסרום ובקרם עיניים. קרם לחות עם חומצה הילורונית להחדרת הלחות, נטול שומניות .

https://www.strawberrynet.com/he-il/dr-dennis-gross-daily-essentials-hyaluronic-moisture-cushion-50ml-1-7oz/175344/
200 ש”ח ל-50 מי:ל

La Mer -Soft Cream

ראשית, צריך לערוך לכם היכרות עם המותג. אחת מחברות הטיפוח היקרות והיוקרתיות ביותר. 700 ש”ח שהקם הזה עולה , הוא מחיר ממוצע. רק מזכירה שהמייק אפ שלהם שמחירות 430 ש”ח נחשב אחד הטובים ביותר שיש. הקרם הזה וכל אלו שאחריו (חוץ מהמיסט) שייכים ל- my wish list, עד כה מעולם לא ניסיתי.

https://www.strawberrynet.com/he-il/la-mer-the-moisturizing-soft-cream-30ml-1oz/144905/#

SKII

הזכרתי בפוסט קןדם את חברת הטיפוח היפנית. יוקרתית, מעט יותר זולה מהמותג הקודם, אבל כמובן שעדיין נחשבת ליקרה מאודדד. הקרם הזה כ- 650 ש”ח, הכמות גדולה, כך שיכול להספיק לכמה חודשים ארוכים.

אס.קיי. II Stempower Rich Cream קרם עשיר  50g/1.7oz
https://www.strawberrynet.com/he-il/sk-ii-stempower-rich-cream-50g-1-7oz/143838/#

Sunday Riley- face oil

face oil הוא לא קרם לחות, לא מיועד להחליף קרם לחות, אלא זה מוצר נוסף שאפשר להכניס לשגרת הטיפוח לתוספת של הידרציה לעור. זהו אחד המוצרים הנמכרים ביותר בטגוריה הזו של face oil השנה. בכלל המותג זוכה להצלחה האדירה ( סנדיי ריילי הוא שמה של מייסדת המותג ) ונחשב לאיכותי מאוד. מחירו של הבקבוקון הקטן הזה (15 מ”יל) הוא כ- 30 ליש”ט. אבל, בסה”כ צריך שתי טיפות בכל פעם כך שהוא יכול להחזיק מעמד לתקופה לא קצרה. אפשר למרוח על הפנים או לערבב בקרם לחות שיש לבוסט של לחות. advanced vitamin c – מתואר על גבי האריזה, אם אפשר לתרגם כ- וטימין סי משודרג, שבשימוש עיקבי תגרום הבהרה ולזוהר של העור.

Sunday Riley C.E.O. Glow
https://www.cultbeauty.co.uk/sunday-riley-ceo-glow.html

Nutura Bisse – C+C vitamin Set

ראשית, אני רוצה לערוך לכם היכרות עם האתר הבריטי spacenk. זה אתר מצומצם יחסית, אבל עם מותגים מאוד איכותיים כך שטווח מחירים בינוני עד יוקרתי מאוד הוא מאוד עדכני. חוויית הקנייה בו מצויינת, בפעמיים שקניתי. האתר שולח לישראל עם שליח, חינם, מהזמנה של 40 ליש”ט ובקופה יורד מעמ בסך 17%. כך שהסט הזה, שעולה כ- 100 ליש”ט אחרי ההנחה יעלה כ- 82 ליש”ט ומקבלים בכל קנייה שלוש דוגמיות חינם של מוצרים שנמכרים באתר, כך שאפשר לנסות מוצרים שלא מכירים.

זה מותג נוסף שאני מעולם לא ניסיתי, אב,ל כאמור, בהחלט מעוניינת. חברה ספרדית מאוד ידועה ומפורסמת, יקרה עד יקרה מאוד.. הסט הזה כולל קרם לחות בגודל בינוני וקרם עיניים בגודל מלא שהמרכיב העיקרי בהם הוא ויטמין סי שתכונותיו היא להמרצה והבהרה של עור הפנים.

C+C Vitamin Set, , large
https://www.spacenk.com/uk/en_GB/skincare/skincare-set/skincare-sets/c%2Bc-vitamin-set-MUK300054346.html

Omorovicza Queen Of Hungary Mist

יש לי שתי הצטדקויות מדוע המוצר הזה -הראשונה שעכשיו שיא הקיץ אצלנו וכל דרך להתרענן יש לה הצדקה בפני עצמה. האחרת- ההתמכרות שלי לאחרונה לספרי.. אני מודה – כל מיכל ההתזה של לחות שמרעננת את הפנים, את העור, שומרת על האיפור- איפה נרשמים?! ספציפית המוצר הזה הוא אחד הפנינים שבכתר.

הוא עולה 17 ליש”ט ,לכמות קטנה של 30 מי”ל זה נחשב travel size – מוצרים מוקטנים שאפשר לארוז לנסיעה. (העניין הזה של מוצרים לנסיעות מקובל מאוד בחו”ל בכל אתר יש מחלקה כזו של מוצרים מוקטנים, הבינו שם כנראה, שיש מוצרים שרוצים להשתמש בהם גם כשנוסעים אבל קשה לארוז מוצרים בגודל מלא כשצריך כמות למספר ימים, אז המציאו את הסטים הקטנים. בשבילי, זו דרך מצויינת להכיר מותג או מוצר או סט של מותג כלשהו, במחירים נעימים). אומורביצה, לא יודעת איך מבטים את השם, חברת טיפוח יוקרתית שניסיתי בעבר הן את המיסט המדובר והן באלם לניקוי הפנים. המיסט הזה הוא המוצר הידוע ביותר של החברה ואחד הנמכרים בשנים האחרונות. התזה אחת והעור והעור מתמלא ברק ולחות. הוא מפורסם בריח הנפלא שיש לו, הוא גם מרענן וגם מקבע את האיפור לשעות ארוכות. מומלץ מאוד. הכי טוב בו השתמשתי עד כה.

Queen of Hungary Mist Travel Size, , large
https://www.spacenk.com/uk/en_GB/skincare/toner/mists-sprays/queen-of-hungary-mist-travel-size-MUK200018840.html

בשבוע הבא- זרקור על Nars – השבוע התבשרנו שהחברה תקים חנות ייעודיית בארץ, כך שבשבוע הבא אכיר לכם כמה ממוצרי הדגל של החברה, שהזכרתי כבר לא מעט פעמים בפוסטים שהעליתי בעבר. זו זהדמנות גם לשאול אתכם האם יש נושאים, מותגים שאתם מעוניינים לשמוע עליהם יותר. אני אשמח לתגובות.

להתראות,🚶‍♀️

מיכל 3.8.19

2 מחשבות על “התחזית- לחות גבוהה”

    1. הי מוטי
      תודה רבה. שמחה שהיה מעניין.
      ב- iherb תוכל למצוא כמה מוצרים זולים וטובים:
      L’Oreal‏, קרם לחות ממצק נגד קמטים לגברים, Men Expert Anti-Wrinkle & Firming, Vita Lift Daily Moisturizer, רמת הגנה SPF 15
      Nivea‏, לגברים, מקסימום הידרציה, קרם הזנה 3 ב-1, אלוורה, 500 מ”ל
      Neutrogena‏, Hydro Boost, קרם לחות עם חומצה היאלורונית וקרם הגנה, SPF 50, ללא בישום
      i herb- אתר אמריקאי מאוד פופלארי עם שילוח בבינלאומי. קל ופשוט להזמין מגיע בתוך פחות משבוע לארץ.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר make up and light your day

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא