שפן ניסיונות- אכזבה, מציאת השנה ותגלית השנה

anastasia beverly hills-AMREZY highlighter

באחד הפוסטים הקודמים כבר סיפרתי שאני מאוד אוהבת היילייטרים . אוהבת את הברק על הלחיים , כמו זכוכית שמחזירה אור בשמש או כמו שקרח מבריק. בעיקר אני אוהבת אבל שיראו שזה יבלוט שמרחתי היילייטר,מבחינתי שאפשר יהיה לזהות אותי מהחלל החיצון בזכות זה, זה פירוש המליה glow זוהר. ומיותר לציין שיש מאות בשוק, וכל יום יוצא מוצר חדש, לכן עשיתי מחקר מעמיק, ולא היה סרטון אחד שלא המליץ על ההיילייטר הזה, ועדיין יש סביבו הייפ אדיר. בכל הסרטונים רק שיבחו והיללו את המוצר. מדובר גם במותג איפור מפורסם (אנסטסיה בוורלי הילס היא אמנית איפור מפורסמת שהקימה את המותג, שאקדיש לו את אחד המדורים בהמשך כי יש לה כמה מוצרים שהם ממש בסט סלרס, במיוחד מוצרי הגבות). בהרבה מאתרי הקניות ברשת הוא בכלל סולד אאוט. השתכנעתי.

ותראו את התמונות: איזו אריזה יפה, קופסא מהודרת, אלגנטית עם מראה מצויינת ובתוכה מלבן זהוב המבריק כמו 24 קרט

ABH-AMREZY HIGHLIGHTER

ייתכן, שבגלל שהציפיות שלי היו כל כך גבוהות, האכזבה שלי היתה כל כל עמוקה. זה יפהיפה בתוך הפלטה, על הפנים הוא הולך די לאיבוד . המוצר לא גרוע, רחוק מכך. יש ברק, עדין, שאולי יתאים מאוד למי שמעדיפה שככה זה ייראה ואפשר לראות בתמונה שצילמתי, שבקושי אפשר לראות את ההיילייטר . חשבתי שאולי בגלל שיש לי עור בוגר, אז הוא פחות בולט, אבל השבוע ראיתי סרטון של יוטיוברית שסיפרה על אותה אכזבה בדיוק. היא ציינה שייתכן גם שעל עור שומני הוא פחות מתאים. זה בהחלט ייתכן, כי עקרונית איפור על עור שמן נוטה להתמוסס ולהיבלע . יש לו עמידות במשך היום, אולם היא לא גבוהה ומטשטשת במשך היום. עולה כ-35 דולר כולל משלוח. כך שהוא גם די יקר, ועל רקע כל כך הרבה מוצרים זולים בהרבה ולא פחות טובים, פחות מומלץ. לכן לא צירפתי קישור.

מציאת השנה- סומק של קטריס:

catrice golden coral

אולי הצהרה קצת דרמטית .. אבל כל מי שאוהב איפור יודע , כשמגלים מוצר שעובד ונראה טוב בדיוק כשצריך, זו תגלית בקנה מידה לא פחות מאשר ההתחברות לנטפליקס השנה. רשת שופרסל החלה לייבא לארץ את מוצריה של חברת catrice חברת דראגסטור עם מוצרים איכותיים במחירים זולים מאוד, ומשווקת אותם באתר be. בהזמנת הסופר האחרונה שלי הוספתי כמה מוצרים לעגלה : מייק אפ, פריימר, במחיר של כ- 20-30 ש”ח ( אלו מוצרים שהשימוש שלי בהם הוא מאוד תכוף, כך שידעתי שיתכלו במהרה ולא יזרקו, אלא אם כן, יהיו ממש גרועים. הם לא.) וסומק, אך ורק בגלל שהמחיר שלו, אתם יושבים? 15 ש”ח. מטבע של עשרה שח+מטבע של חמישה ש”ח. וזהו הסומק הכי טוב בו השתמשתי בזמן האחרון.

catrice-golden coral 30

אני בחרתי צבע שנראה לי בעיין כתום- כי זה צבע שחיפשתי. כללית , האתר צריך להשתפר מאוד מבחינה חזותית כי אי אפשר לקנות איפור כמו שקונים קרטון חלב. קשה מאוד לדעת מה הצבע ברוב המוצרים. התמונות לא מציגות את הצבעים , בדכ אני מחפשת בגוגל את תמונות נוספות של המוצר ואיך הוא נראה על העור, אבל בשביל 15 ש”ח באמת שאין צורך לטרוח https://www.bestore.co.il/product-page/?q=&hPP=12&idx=newPharm&p=0&sku=4059729028686 הסומק פשוט מצויין. באמת בדיוק כמו השם קורל -צבע כתמתם, של שיזוף קליל, עדין ( אני לא יודעת לגבי הגולדן – זה לא מוזהב זה די מאט ) לא צריך להיזהר כשמורחים כי הצבע נבנה בהדרגה: צריך כמה מריחות עם המברשת. זו אבקה אבל ממש קרמי, כלומר ההרגשה היא של משי על הפנים, הסומק מתקבע ממש יפה על העור, לא נראה כמו שני כתמים של צבע, מטשטש ממש בקלות ועמיד על העור במשך יום שלם! מה עוד נוכל לבקש..

הסומק מגיע בעוד ארבעה-חמישה גוונים , אפשר להיכנס לאתר ולראות. בכל מקרה בהחלט ממש מומלץ.

דוגמאות של הסומק של קטריס וההיילטר

קרם גוף של אליזבט ארדן Grean tea honey drops body cream

תגלית השנה – קרם גוף

בפעם הראשונה שקניתי את הקרם, שלא הכרתי, חשבתי מה כבר יכול להיות גרוע בקרם גוף. ננסה. מאז כבר קניתי אותו עוד פעמיים, בין היתר כי העור שותה אותו, הוא מתאדה על העור, כמו מים על המדרכה בחודש אוגוסט ברחובות. לכן צריך למרוח מעט ולא להתפתות להוסיף.הקרם פשוט נספג בתוך שניות.

נתחיל במירקם- גרגרים ירוקים( גרין טי)כמו פרג ביוגורט לבן, אבל כשמורחים על העור הגרגריות הזו ממש נעימה, מעין כדוריות קטנטנות נעימות של קרם שמתפוצצות בעליזות על העור ,יש סוכריות כאלו אני חושבת (לא משה שדומה בכלל לפילינג עור מחוספס,קשה scrub שנועד להסיר תאים מתים ) . העור מעושר בלחות, נעים ומשיי, אבל הכי דרמטי במוצר הזה זה הריח!!. באתר של החברה כתוב על הקרם ” עולם של רעננות וריח שמטעין את הגוף באנרגיה, מרגש את החושים ומרומם את הנפש”.. לא יודעת לגבי זה, מה שבטוח שהריח נשאר על הגוף, הבגדים, המצעים, לאורך ימים, כאילו כיבסנו את הגוף במרכך כביסה. ריח נפלא של משהו נקי, קריר. כ-50 ש”ח ל- 250 מ”ל (נמכר גם בדיוטי פרי בארץ -שניים ב- 35 דולר )

להתראות

מיכל🚶‍♀️

22.2.19

3 מחשבות על “שפן ניסיונות- אכזבה, מציאת השנה ותגלית השנה”

    1. קניתי את ההיילייטר לפני שנתיים… בכל אופן, בגלל שהוא עלה כל כך הרבה, אני כבר משתמשת בה כל יום. ומתברר שבזום, ההילייטר הזה ממש מתאים. הוא נראה הרבה יותר מוצלח דרך המסך. בכל מקרה, תודה. ותודה רבה על הזמן שהקדשת לקריאה.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר make up and light your day

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא