אתרי קניות ברשת

כמה כללים:

כל התכנים שיועלו בבלוג, מוצרים, המלצות וכו אינם ממונים בכל צורה שהיא. הכל נקנה מכספי.

אינני קוסמטיקאית, הידע שצברתי הוא מנסיון על עצמי ועורי בלבד. יש לי עור בוגר, לא רגיש אבל מטבעו הוא יבש .

כל פוסט יהיה בגודל של כעמוד אחד עם מספר המלצות בנושא מסויים בדכ בנושא איפור טיפוח.

אבל מאחר וזה הפוסט הראשון הוא יהיה מעט ארוך יותר .

המטרה העיקרית שלי היא לחלוק אתכם את המידע הרב שרכשתי בשנים האחרונות בנושא. אני קוראת המון ברשת, צופה באינסוף סרטונים של יוטיובריות בעיקר מחול בנושא איפור וטיפוח ובעצמי מתנסה כל הזמן במוצרים חדשים. הבלוג נפתח כי גיליתי ששואלים אותי כל הזמן איפה קונים ואיך משיגים ומתעניינים במוצרים בהם אני משתמשת. מה שהביא אותי להחלטה לכתוב בלוג .שהידע שצברתי יכול להועיל גם לאחרים .

אני מקווה שהבלוג ישתפר ,לפחות ויזואלית.תוך כדי תנועה ועבודה . ניהול בלוג הוא מורכב .

את הפוסט הראשון מצאתי לנכון להקדיש לכמה אתרים . לא משהו שלא כתבו עליו בעבר, אבל עדיין למרות שנראה שכולם קונים ברשת- עדיין מדובר במיעוט. ורוב האנשים ,שאני מכירה ,מעולם לא שמעו על אף אתר שיצויין כאן.

מה שעוד חשוב לדעתי לומר כמעט כל המוצרים , שאזכיר, מוצרים שניסיתי, למיטב ידיעתי, לא נמכרים בארץ ואפשר להשיג אותם רק ברשת (או בחנויות בחול כמובן). אני,כאמור אוהבת מאוד להתנסות בחברות ובמוצרים חדשים, כך שמי שקורא צריך להיות פתוח לאפשרויות חדשות.

strewberrynet– אחד אתרי איפור וטיפוח מהוותיקים ברשת. אני קונה בו כבר חמש שנים לפחות.

יתרונות:

למרות שהאתר נמצא בהונג קונג, המשלוח מעל 100 שח הוא חינם. אם מוסיפים 10 ש”ח הוא מגיע בתוך כשבוע.

באתר נמכרים אלפי מוצרים של מאות חברות בטווח מחיר ענק מהזול ביותר ליקר מאוד.

ההמשק בעברית, המחירים בשקלים, הקנייה פשוטה, אפשר לשלם בפייפל ויש להם שרות לקוחות מצויין : כל פנייה לשרות הלקוחו (בעברית ) נענית באותו יום. כאמור אני קונה שם שנים ולא היתה בעייה עם המשלוח מעולם.

המחירים שם באמת זולים. כמות המבצעים שם אינסופית: מוצרים שבמשך יום מסויים נמכרים בהנחה ענקית, או לדוגמא מוצרים ללא אריזה שנמכרים ממש בזול.

החל מהקנייה העשירית יש הנחת נאמנות של עוד 10% (כנראה שזה עומד להשתנות השנה . כי הם יוצאים עם תוכנית אחרת של נקודות)

חסרונות

אתר משעמם.. הנראות שלו ממש ממש גרועה. מיושן מאוד, שלא השתנה כמעט בחמש השנים האחרונות. המוצרים מוצגים על ידי תמונות לא ברורות אין כמעט שם הסברים על מהות המוצר, אופן השימוש וכו (צריך לציין אבל שבתחילת 2019 הם שלחו מייל ,שהשנה הם ישדרגו את ההאתר.)

הם גם לא מציעים את המותגים הכי מפורסמים ברשת , הרבה חברות איפור לא נמכרות שם, אבל אם יש מוצר מסוים שמחפשים והוא נמכר שם- בוודאות הוא יהיה שם הכי זול.

cult beauty– האתר האהוב עלי. זהו אתר בריטי , מאוד עדכני. אני נוהגת להיכנס מעת לעת לראות מה חדש באתר , בדכ מדובר במוצרים, מותגים הכי חדשניים שיוצאים. כל מוצר מלווה בתמונות , הסבר מפורט למה הוא משמש, כיצד להשתמש בו, מה הוא מכיל וכו .

עלות המשלוח חינם מעל 40 לישט.

המשלוח מגיע בתוך פחות משבוע. בכל קנייה הם מאפשרים לרכוש שניים- שלושה דוגמיות להתנסות במוצרים חדשים. יש להם גם מחלקה של travel size מוצרים מוקטנים שגם מאפשרים להתנסות, ולראות הם מוצר מסויים אכן שווה את כל הפרסום סביבו.

אנאירובי פלוס – קצת סטיתי מהנושא אבל מצאתי לנכון להזכיר את האתר. ספורט ובגדי ספורט -התחביב הנוסף שלי. אתר ישראלי . מוכר מגוון לא רע בכלל של מותגים, בגדים, נעליים, גברים ,נשים וילדים.מחירים סבירים, שרות מעולה. שווה להיכנס. מידות בודדות של מוצר מסויים שנשארו להם נמכרים בהנחה ממש גדולה. בקנייה מעל 500 ש”ח המשלוח חינם עם שליח.

להתראות

מיכל

ינואר 19

3 מחשבות על “אתרי קניות ברשת”

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר make up and light your day

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא